Ważna zmiana w Wydziale Komunikacji!

Od 10 września 2018 w starogardzkim Wydziale Komunikacji, Transportu i Dróg nastąpią ważne zmiany.
Od 10 września 2018 r. dojdzie do ważnej zmiany w Wydziale Komunikacji, Transportu i Dróg. Zawieszone zostanie umawianie wizyt drogą elektroniczną.

Na czym polega zmiana?
– powstały dwa nowe stanowiska do obsługi klientów
– umawianie wizyt w celu rejestracji pojazdu (grupa A) odbywa się telefonicznie pod numerem telefonu 58 767-35-36 – od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-15.00
– do umówienia wizyty należy podać sześć pierwszych cyfr numeru PESEL właściciela pojazdu oraz cztery ostatnie cyfry numeru VIN pojazdu, który chcemy zarejestrować
– sprawy załatwiane w grupie spraw B (odbiór dowodów rejestracyjnych) i C (prawa jazdy)pozostają bez zmian
– zawieszona zostaje rejestracja pojazdów on-line

Takie rozwiązanie ma przede wszystkim usprawnić pracę Wydziału i skrócić czas oczekiwania.
Jeśli chodzi o dokładniejsze zmiany, to reguluje je rozporządzenie Starosty Starogardzkiego z dnia 17 sierpnia (w załączniku). Wynika z niego m.in., że klient do grupy A umawia się telefonicznie lub bezpośrednio w punkcie informacji wydziału WKTiD – pokój 021, a w celu zakończenia procesu umawiania telefonicznego lub osobistego podaje się: datę urodzenia właściciela oraz numer identyfikujący pojazd – cztery ostatnie cyfry numeru VIN pojazdu (numer nadwozia, podwozia lub ramy). W celu sfinalizowania procesu należy nie wcześniej niż 15 minut przed terminem wizyty pobrać numerek z automatu znajdującego się przy wejściu do Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg korzystając ze swojego indywidualnego numeru (data urodzenia plus cztery ostatnie cyfry numeru VIN pojazdu). Dane osoby dokonującej rejestracji muszą być zgodne z danymi w systemie, z wyjątkiem działania przez pełnomocnika. W przypadku działania przez pełnomocnika jest on zobowiązany podać dane klienta – właściciela pojazdu (datę urodzenia) i numer VIN (cztery ostatnie cyfry) pojazdu, którego będzie dotyczyć obsługa. W przypadku spóźnienia klienta ustalony termin obsługi staje się nieaktualny. Niedopuszczalne jest odstępowanie swojego terminu innym osobom.

Sprawy załatwiane w grupie spraw B i C pozostają bez zmian. Klient może pobrać z automatu biletowego bilet B lub C z puli dostępnej przydzielonej na każdy dzień i oczekiwać na wezwanie. Klient może również umówić się telefonicznie lub bezpośrednio w punkcie informacji wydziału WKTiD pokój 021. W celu zakończenia procesu umawiania telefonicznego lub osobistego podaje się 10 pierwszych cyfr numeru PESEL.

 

Kliknij aby przeczytać: Zarządzenie NR 49/2018 Starosty Starogardzkiego

Kategorie
Wiadomości
Komentarze

Dodaj komentarz

*

*

POWIĄZANY

  • Kończą letnie przygotowania

    Pięściarze KS Ring Kociewie kończą letnie przygotowania. W pierwszej połowie sierpnia przebywali na obozie w nadmorskich Rowach, gdzie podnosili swoje umiejętności. Po górskim zgrupowaniu w Zieleńcu zawodnicy KS Ring...
  • Międzynarodowe granie

    Zakończyło się trzydniowe święto futbolu w Starogardzie Gdańskim. Deyna Junior Cup 2023 to doskonała okazja do promocji piłki nożnej wśród mieszkańców oraz promocji samego miasta zarówno w kraju i...
  • Udali się z pomocą dla ukraińskich żołnierzy

    Władze Starogardu Gdańskiego udały się z pomocą humanitarną na Ukrainę, gdzie przekazano dary dla walczących żołnierzy w Zaporożu i do batalionów Azow. Śpiwory, karimaty, latarki, powerbanki, nożyce taktyczne, środki...
  • Na Kopicza i Chopina remontują

    Inwestycje drogowe w Starogardzie Gdańskim trwają. Intensywne prace budowlane prowadzone są teraz na ul. Kopicza oraz ul. Chopina. Ich łączny koszt wyniesie ponad 6 mln zł. Na ul. Kopicza...